Oldalak

2011. december 31., szombat

Óévbúcsúztató bejegyzés - a sünik éve :)

Sün Balázs, a hírhedt :)


Azt gondoltam, hogy méltó befejezése lenne ennek a szuper évnek, ha a Ti véleményeitek lenne fókuszban. Ezért arra kértem a csoportom tagjait, hogy foglalják össze röviden, hogy mit szerettek az órákban és miben kéne még fejlődnöm. Ebből csináltam egy random mixet, így is nagyon meg kellett vágni, de nem akartam, hogy bárki is kimaradjon. Az értékeléseket név nélkül közlöm és próbáltam egy kis tematikát is vinni a dologba :) Remélem tetszik, nekem nagyon jó volt kezdő tanárként a visszajelzéseket olvasni, ígérem, igyekezni fogok az órák fejlesztésére az észrevételeitek alapján.
Köszönöm az értékeléseteket, a (fél)éves munkát!

Az időről és a létszámról... és arról, hogy néha elcsúszik :)
"Az is nagyon tetszik, hogy ellentétben korábbi egyéb "torna órával", amire jártam, itt nagyon gyorsan telik az idő, eszembe se jut, hogy vajon menni idő van még hátra (amire én hajlamos vagyok), itt hipp-hopp elszalad az óra."
"Nem a te hibád, de visszahat az órára... 1) menedzseld jobban az órai létszámot; 2) figyelj a késésre."

Eszközhasználatról 
ezt nagyon csíptétek, szerintem azért, mert én is imádom az eszközzel végzett gyakorlatokat
"Az egyik kedvenc feladatom, amikor a hengerre rá kell feküdni, mert az izgalmas is, hogy miközben csináljuk a feladatot még egyensúlyoznunk is kell. Jó hogy sokféle eszközt is kipróbáltunk és hogy bemutatod a bonyolultabb feladatokat.
"Nagyon értékelem, hogy teljes odafigyeléssel tornáztatsz minket - és ennek egy formája az eszközök beszerzése - ezért hatalmas köszönet!"
"Mindig izgalmas várni, hogy éppen melyik eszközt fogjuk használni, ettől sokszínűbbek az órák :)"

A Pilates hatásairól
írhatok én bármit erről a témáról, ez az összefoglaló biztosan hitelesebb lesz 

"Nagyon örültem, hogy volt előzetes állapot felmérés. Azóta figyelek arra (ha eszembe jut), hogy hogyan próbáljam tartani a hátam. A pilates pedig olyan, hogy mikor egy borzasztó hosszú nap végén van, akkor is érdemes elmenni, mert minden szempontból felfrissülsz közben."
(...) a testtudatosság és testkontroll miatt tényleg kikapcsol az ember, s elfelejti a mindennapi apró-cseprő dolgokat, gondokat."
"Szerintem tök király volt az óra, jól éreztem magam, mindig átmozgatódott minden elgémberedett tagom, és úgy érzem jót tett a hasamnak is."
"  (...) minden óra után úgy éreztem, mintha alaposan átmasszíroztak volna - nagyon erőteljesnek és frissnek éreztem magam."

A visszajelzés szükségességéről 
fontos és néha nem megy minden szinten figyelni... igyekezni fogok! :)
"  Tudom, hogy milyen sok irányú figyelmet igényel egy-egy gyakorlat - hogy mindent jól tartsak-feszítsek - és ebben még mindig nincs önbizalmam - nem tudom, hogy jól csinálom-e minden esetben a dolgokat. Úgy veszem, hogy ha nem javítasz ki semmit, akkor jól csinálom :) Azt hiszem, én szívesen vennék kicsit több visszajelzést arról, hogy tényleg megértettem-e a lényeges pontjait a gyakorlatnak."
"Én már régebben is jártam ilyen csoportos pilates órákra, de sokkal jobb így, hogy mindenkire személy szerint oda tudsz figyelni és személyes tanácsokat tudsz adni."
A sünikről
és arról, hogy sok mindenre kell figyelni...no comment :)
 "Összességében én élveztem az órákat, s a süncsaládról már örökre a pilates óráid fognak az eszembe jutni :)"
"A gyakorlatok során sok mindenre kell figyelni, de ilyenkor nagyon sokat segít, hogy folyamatosan mondod, hogy süniknek az alagút, meg ropi az állunk alatt"

A felkészültségről
"Mindig alaposan felkészülsz. (...) az óráid lendületesek és változatosak, mindig fel vannak építve, szép ívet adsz nekik, mindig előkerül minden fontos terület, épp elég a bemelegítés és a nyújtás, lecsengés is." 
"Részletes, pontos instrukciót adsz." 

"Szépen mutatod be a gyakorlatokat, világosan magyarázol, nagyon látványosan tudod lebontani és szemléltetni a gyakorlat lényegét és a lehetséges hibákat is.
"
" Mindig tudod, milyen gyakorlat mit mozgat át, felhívod a figyelmünket, mit kell érezni – ez nagymértékben segíti a testtudatosságot, és jó visszajelzést is ad arról, hogy jól végeztük-e a gyakorlatot."
Az órai hangulatról
"Szereted, amit csinálsz, jól érzed magad közben, sugárzol. Ez a legfontosabb, mert átragad azokra, akik az órádra járnak, ők is vidámak lesznek, jól fogják érezni magukat."
"Figyelsz azokra, akiket instruálsz. Tudod, mit szeretnek, és azt is, hogy mire van szükségük, mi jó nekik." 
"mindenkivel nagyon kedves tudsz lenni, mindenkire figyelsz." 
"nagyon jó a végén, amikor babapózban vagyunk, és te lekapcsolod a villanyt, megdicsérsz minket, kedves, lágy hangon beszélsz, kicsit ellazulhatunk. Zseniális."

A személyi edzést Huszár Gergő nyerte, az első vélemény beküldője.

Remélem tetszett ez az összeállítás, találkozzunk jövőre!
Boldog Új Évet!
puszik,
Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése