Oldalak

2012. július 24., kedd

Edzőterem ajánló: Life1 Corvin Wellness


Tavaly úgy döntöttünk az egyik barátnőmmel, hogy megelégeltük a punnyadást és mi is elkezdünk kondiba járni. Nem állíthatom, hogy sokat mérlegeltünk volna a terem tekintetében, a Life1 színvonalas oldala és könnyű megközelíthetősége miatt kézenfekvőnek tűnt a választás.

Először is engedjétek meg, hogy leszögezzem: eddig csak a kardio és a wellness részleget próbáltam, ezért csak ezekről, illetve az általános benyomásaimról szeretnék írni. A terem nagyon jól szituált, a Corvin bevásárlóközpont mögött helyezkedik el, annyira szervesen összetartoznak, hogy néha közös akciókat és játékokat is hirdetnek az áruházzal. A 4-6-os és metróközeliség tehát mellette, az áruházon való "kötelező" átcaplatás talán kicsit mégis ellene szól a helynek. Persze semmi bajom a Corvinnal, nagyon jó kis pláza az, de néha szívesebben jutnék el a helyre neonforgatag nélkül. 
Ha már bejutottunk, nagyon modern enteriőr fogad, és a recepciósok is nagyon segítőkészek. A jegy- és bérletkínálat elég széleskörű, bár a magam részéről a nyugdíjas akciók mellől hiányolom a diákkedvezményeket. Az árak borsosak, főleg egyhavi bérletet nem érdemes váltani szerintem (számoljatok utána), hacsak nem tudsz tényleg majdnem mindennap eljárni. Én a magam részéről mégsem tudtam ellenállni a nyári bérletakciónak, és jó is az, ha az embert motiválja valami, ha más nem,akkor az előre elköltött pénz.  
A lehetőségek tárháza elképesztő: nem nagyon tudom elképzelni, hogy lenne olyan szegmentuma a wellness- és fitnessvilágnak, amit ne fedne le az intézmény. A központ szintekre oszlik, van külön erősítő és wellnessrészleg, kardio és aerobic részleg (2 aerobic és egy spinning terem). A fitness szolgáltatások mellett a Life1 komoly spa részleggel, uszodával, jacuzzival, szoláriummal és szaunaparkkal is rendelkezik. Az épületben extra szolgáltatás gyanánt elérhető ingyenes wifi, gyermekmegőrző, értékmegőrző, őrzött parkoló. Fodrászat és kozmetika (habár ebbe még nem botlottam) is van, de az már nagyon nem az én asztalom, viszont ha egy helyen akarsz letudni mindent, akkor ez is jó lehet :)
Az első benyomás bennem legalábbis az volt, hogy atyaúristen, szaladjunk a kardiogépekhez, mert el fogok veszni. A Life1 ugyanis olyan monumentális erődítmény, ami - szerintem - kicsit elbizonytalaníthatja a kezdő edzeni vágyókat. A kezdeti nyomasztó érzésen nem segít az űrhajó belsőre hasonlító öltöző sem: a furcsa neonzöld-fehér kombináció nekem egy kicsit extrém. Mivel minden elektronikusan, kártyával működik, ezért ha bent vagy, a kártyád a fő kincsed: ez a belépőd, ezzel jutsz ki, ez nyitja a szekrényedet. Aztán persze a kezdeti nehézségeken túljutva tényleg azt érezhetjük, hogy egy professzionális teremmel és csapattal van dolgunk. Az alábbiakban összeszedtem a legfontosabb pozitívumokat, amik arra vezettek, hogy bérletet vegyek.
  • tisztaság
    Jó, nem úgy, mint otthon, de majdnem. Ez talán a legfontosabb, főleg a hely látogatottságához mérten. WC, zuhanyzó totál rendben, persze megint csak a saját, női nevemben tudok nyilatkozni.
  • edzőtermi kultúra
    Még nem láttam olyat, aki hangoskodott volna, vagy éppen ne törölte volna le a gépet. Szerintem ez nagyban következik a hely professzionalitásából, a diszkrét, de egyértelmű kiírásokból és sajnos, de nem utolsósorban a pénz előválogató szerepéből (értsd ha már kiadtál ennyit érte, nem rongálod)
  • változatosság
    Ha bemész, szerintem simán el tudsz tölteni egy fél napot a szolgáltatások próbálgatásával, pedig ez nem a Széchenyi fürdő. :) Érdemes egy pillantást vetni az impresszív órarendre, nekem legalábbis ez a heti kihívásom :)
  • szuper gépekTévé, zene, érintőképernyő, telefontöltő, edzésterv, amit akarsz. Csak ámulok a sok plugin lehetőségen :)
  • nagy ablakok
    Viva napfény! :) Már majdnem olyan, mintha a természetben futnék (HÖHÖ) :)
  • szauna
    Éljen éljen! A nagy finnszaunát mindig rendesen felfűtik és nagyon tiszta is.
  • állandó tárolókNem birtokolok ilyesmit, de láttam, hogy ki lehet bérelni pici szekrényeket a nagy öltözőszekrények felett. Ha megengedhetném magamnak, tuti kihasználnám, szerintem ez egy szuper lehetőség feledékenyeknek és olyanoknak, akik utálják mindig ugyanazt elcipelni magukkal mondjuk munkába menet. Beköltözhet a tusfürdő, a papucs és a miegymás és voila, máris könnyebb a táska.
  • gondoltak a gyerekekre, a szülőkre és a nyugdíjasokra is
    Bár engem személy szerint egyik sem érint, de jó, hogy human-friendly a terem: állandóak a nyugdíjas kedvezmények és a senior órák, valamint a gyermekmegőrző (sosem fogok megbarátkozni ezzel a szóval..) is ingyenes, és a kardio gépek közvetlen közelében, de szeparáltan van, és ha jól láttam, a kisebb korosztály számára is van mozgási lehetőség, sőt nyári tábor is.
     
  • kedves személyzet
    Mondjuk még nem volt semmi igazi problémám a helyszínen, de ez az overall benyomás :)
//ésss....mondanám én, hogy jóképű is, de ezt csak halkan :) // 

Persze mindenbe bele lehet kötni, és mivel ez nem egy szponzorált cikk, hanem a véleményem, ezért meg is teszem: íme pár dolog, ami idegesítő lehet, vagy legalábbis amire érdemes odafigyelni
  • nincs törölköző
    Jó, ez kekeckedés, de az első teremben, ahol jártam volt, és az első alkalommal elég kellemetlenül éreztem magam, hogy nem vittem. Szóval vigyetek mindenképpen, ha mentek :)
  • nem működő gépekMúltkor futás közben jöttem rá, hogy az egyik gépnek sem az érintőképernyőjén, sem az oldalsó gombján nem működött a sebességcsökkentő (!!!) gomb :( :( Konkrétan ki kellett állnom a szélére, hogy ne köpjem ki a tüdőmet. Jójó, 98%-ban tökéletesen működnek a gépek, de jó lenne, ha erre is folyamatosan figyelnének.
  • szauna
    A gőzzel nagyon elégedetlen vagyok. Kicsit penész-szag van, nem elég meleg és nem elég..hm... gőzös. Többször megfigyeltem, hogy sokan állnak, hogy kicsit többet kapjanak a melegből, pedig szerintem az egésznek az lenne az értelme, hogy 1. ne oda ülj, ahová mások állnak, 2. pihenj, lazítsd az izmaidat közben. A másik problémám, hogy az aromakabint szinte sose látom bekapcsolva. Ez úton is üzenem, hogy lennének érdeklődők! :) 
  • öltöző
    Nem tudtam megszeretni, sajnálom. Egyszerűen nem megy, olyan, minta egy Star trek díszletben öltöznék.  Ez persze ízlés dolga, szintén nem "igazi kritika" 
  • nem olcsó
    De szerintem megéri az egyedülálló változatosság miatt. A kipróbálós bérleteket mindenképp ajánlom, szuper áron vannak és remek mézesmadzagok. Azon viszont érdemes elgondolkodni, hogy lesz-e rá a későbbiekben is elég pénzed, legalábbis az esetemben előfordult pár szűkösebb hónap, amikor akárhogy akartam, nem fért bele anyagilag. Csakhogy az ember gyarló és lusta, nem kerestem újabb helyet, szimplán kivártam, amíg lesz pénzem erre. Ennek aztán meg is lett az eredménye, sokkal nehezebb volt visszaszerezni azt az állóképességet, amivel télen már rendelkeztem.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha van kedvetek, próbáljátok ki, nagyon jók a start jegyek és bérletek is (ráadásul ha jól emlékszem, az minden részlegre jó), valamint jelenleg akciós a napijegy és uszodabelépő is.
Viszont most ti segítsetek nekem: mivel bérletem van, úgy gondoltam, hogy leküzdőm az aerobic-kal kapcsolatos ellenérzésemet és kipróbálnék egy-két órát. Ráadásul úgy gondolom, hogy ez akár nektek is jól jöhetne, ugyanis az amúgy nagyon igényes honlap elég szűkszavúan nyilatkozik az óratípusokról. Én pilatesesként nem vagyok nagyon ugri-bugri párti, de nem akarok nagyon belegyöpösödni a saját témámba sem.

Miről olvasnátok szívesen a blogon? Egy edzőtermi pilatesről? Body art? Port de Bras? Zumba toning? Gerinctorna? Netán hot iron? Várom a preferenciákat, az óratípusok itt találhatóak :)

Kivételesen nem töltöttem fel képeket, mivel a galéria fotói nem átirányíthatóak, de nézelődjetek itt, ha van kedvetek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése