Oldalak

2012. október 30., kedd

Rehab, avagy blog hívja Esztert

Jól eltelt ez a nyár is, sőt, kint téli hideg van és én augusztus közepe óta nem írtam bejegyzést. Borzasztóan szégyellem magam, abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán van-e még látogató az oldalon, de sebaj, íme a második nekifutás és egy kis ízelítő a várható posztokból.
Az ugrás után újra megragadom az alkalmat, hogy exkuzáljam magam a posztok elmaradása miatt, de külföldre felvételizem, nyelvvizsgáztam és nagyon besűrűsödtek az események az évkezdéssel. Cserébe most a kezetekbe adom a döntést, mire lennétek kíváncsiak az újjáéledő Petit Pilates blog tolmácsolásában?
  • review a Balzsay-féle bokszedzésről (tuuudom, hogy sokszor ígértem, de egyszer még legalább muszáj eljutnom a Life1-ba, hogy korrekt poszt születhessen, és ez nem is olyan könnyű számomra az utóbbi időben. Komolyan lassan már azt sem tudom, hogy merre van az edzőterem, annyira elhavazódtam :( Elöljáróban annyit, hogy nagyon tetszett)
  • az anti-aging és a mozgás kapcsolata (kedvenc-kedvenc szívem csücske téma, kicsit pszichológia, kicsit élettan, kicsit pilates. Lényeg: nem akkor kell vele foglalkozni, amikor már minden fáj.)
  • mozgássor ajánló gerincbántalmakra, különös tekintettel a derékfájdalmakra
  • egy különleges beszámoló a pilates hatásáról gerincműtét után (ehhez a delikvenst még kicsit noszogatnom kell, de már leboltoltuk, úgyhogy erre is sort fogok keríteni hamarosan)
Kicsit beteg vagyok, úgyhogy ez a blog számára és számomra is aktuális :)
Persze ha van kedvetek, szívesen venném a Ti ötleteiteket is, ne tartsátok vissza, ha van valami, amiről szívesen hallanátok pilates-mozgás-életmód témában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése