Oldalak

2012. január 19., csütörtök

Sportszerkó luxuskivitelben

A minap 'pilatesedzéstartó' ruhát nézegettem magamnak és tessék, megint ez lett belőle, nyálcsorgás, szívfájás. Azért megmutatom nektek is, ne csak nekem legyen rossz... És arra is gondoltam, hogy szívesen írnek a sportruházatról bővebben, ha egy kicsit kiérek a vizsgaidőszakból...

DELUX WRAP - WOOL MODAL, mielőtt beleélnéd magad, az ára
40 000 ft-nak megfelelő AUD + szállítási költség, brühühü http://www.abiandjoseph.com/Tops_&_Tanks/DWWMRgm/DELUX-WRAP---WOOL-MODAL.html



Ha ruhavásárlásról van szó, akkor nálam létezik a hétköznapi-elegáns-sportos és sportruházaton kívül egy extra kategória, a pilatesedzéstartó gönc. Nagyon sokféle kritériumnak kell megfelelnie egy ilyen outfitnek, például sugallja, hogy figyelemreméltó az alakom (höhö...), a pilateshez illően kecses és finom vagyok (naná!), valamint azt is lehetővé teszi, hogy bármikor levethetem magam hasprést csinálni, ha az óra éppenséggel demonstrációt igényel.
Tudom, tudom, ez a gönc egy irtó drága és ráadásul ausztrál honlapról származik. Amúgy érdemes megnézegetni, egészen elképesztő anyagú és szabású dolgokat árul Abi és Joseph, ha nem lenne megfizethetetlen, akkor tuti, hogy otthagynám náluk havonta, amim van. :) A gatyák és a többi felső is mesés, csak nehogy úgy járjatok, mint én, aki minden héten ellenőrzi-e, hogy a világ nyolcadik csodája nem az ő bankszámláján landolt-e.

fekete csónaknyakú felső (H&M, 3990 ft); bézs balerina (Asos, 20 font)
rózsaszín átkötős kardigán (Asos, 40 font), kék jumper (Asos, 10 font),
 rózsaszín kardigán balerinák számára (Sansha, 9250),
feliratos póló (H&M, 2490)
 A fenti kép a személyes kedvencemet, egy balett kardigánt (ballett wrap) mutatja, anyaga gyapjú és elasztán (nemhiába a 'luxus' jelző). Szerintem ennek a ruhadarabnak a viselete nemcsak a balerinák kiváltsága: tökéletes választás jógához vagy pilateshez is, ráadásul megvalósítja a pilatesedzéstartó göncség szigorú kritériumait is :) Én még hétköznapokra is simán el tudom képzelni, de ez már ízlés kérdése.
Azért emberi áron is kaphatóak szépségek, összeállítottam egy kis inspirációs szemezgetőt nagyjából megfizethető áron, amit hétköznapi viseletként is hordanék .

Ti milyen ruhában szoktatok edzeni? Kíváncsiak lennétek hasonló, sportruházattal kapcsolatos bejegyzésekre?

U.i.: nehogy komolyan vegyétek, amit a megjelenésemről hadováltam az elején :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése